Sema345 öncelikle çok geçmiş olsun inşaallah çok fazla ikerkemeden iyileşir bebeğin canım bizde hastayız ilk eşim hasta gibiyim dedi 2 hafta ikce sonra ben hastalandım dudağım falan patladı hastalıktan tam iyileştim diye seviniyodum bu seferde vücut ağrısıyla gribe döndü 1 haftadır yine hastayim tam oğluma geçmedi kızımda gribi öksürüğü atlattı diye sevinirken bayramın 1.ci gün gecesi oğlumda hastalandı bugünle beraber 3 gündür hasta şurupda fayda etmiyo ateşi falan yok diye doktorada götürmedik naoocaz bilmiyorum dün oglenden beri doğru düzgün uyku uyuyamiyo çocuğum geniz akıntısı var burun spreyi, serum, aspiratör hiç biri fayda etmiyo napicagimi şaşırdım akşam eşim başka bı grip şurubu alıp gelcek A-ferin veriyodum iburamin zero başlıyacam