17 aylık bir oğlum var. Ben öğretmenim, izindeyim. Oğlumda ansızın ısırma davranışı oluyor büyük ihtimalle oyun olduğunu düşünerek yapıyor özellikle mutfakta iş yapmama izin vermiyor hep kucak istiyor almadığımda da bacağıma dolanıp ya ağlar arada da ısırır 🥹bu durumu yaşayanlar var mı? Ben emzikten dolayı olduğunu düşünüyorum hala emzik kullandığı için oral dönem bitmedi sanki çünkü yerde ne görse mama diyor. Bu durumu yaşayan anneler ne yaptınız? Nasıl çözüm buldunuz? Ben eğitimci kimliğimi anneliğimde bazen kullanamıyorum çünkü aşırı bana bağlı sürekli anne anne anne… saniyede belki 10 defa. İster istemez sinirleniyorum sanki arada. 😏😞😞hani sürekli ev işi yapan bir anne de değilim hep onunla vakit geçiririm ama yemek yani, yemek sadece yemek yaparken onunla ilgilenemiyorum belki. Yine ilgisiz bırakmam dolapları açar karıştırır ben daha çok karıştırmasına teşvik ederim hatta. Öğrenme kulesi aldım ben yemek yaparken tezgahta bir şeylerle uğraşsın diye yok yalnızca 3-4 dk oyalanıp yine kucak🥲