Kızlar biz kiracıyız alt katımızda bodrum var geçen ay ev sahibi orda makine gibi birşey çalıştırdı bizim şantel attı o arada bizde hiçbir şey açık degildi bir aydır memlekete gittiler ve normalde 300 lerde gelen fatura bu ay 200 geldi acaba Bodrum katın elektirigide bizemi geliyor mümkünmü böyle bir şey