gamzecmk Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 3ay 14 günlük tek göğsümü sadece 6 7 dakika emiyor ilk 1-2 dakikadan sonra çok tazyikli geliyo 5 dakika da öyle emip bırakıyo daha sonra mama deniyorum ama istemiyo. Aynı durumu yaşayan var mı? Doyuyor mudur?
Umayyy1 gamzecmk Merhaba kilosu ne kadar acaba benim bebeğim de 3 ay 15 günlük. Tek göğüs emiyor sayılır çünkü sağ göğsümde öyle çok sütüm yok solu emiyor dediğiniz gibi tazyikli daha çok geliyor
benkosarim gamzecmk doyup doymadığını çişli ve sayısından anlayabilirsiniz günlük 5-6- ve daha fazlasını alıyorsanız doyuyordur kilo takibini de yapmak gerekir