marinelife Kızlar göğüs ucu yarası yüzünden göğüs kalkanı kullanıyorum hava alsın diye üstü açık olanlardan. Onun içinde biriken süt bebeğe verilmez değil mi? Azıcık da olsa döküyorum içim gidiyor yani.
Denizbkr marinelife uzun süre kalmış değilse veriyordum ilk zamanlar. Sarılık problemimiz vardı. İlk sütler o kadar değerliyken atamazdım.
Kubra1280 Bn veriyordum sonuçta oda ısısında 3 saat duruyor kalkanı her kullanımda yikiyorsaniz bir problem yok
Babyk02 Bende göğüs kalkanı kullanıyorum 3 saat geçmediği sürece sütü atmıyorum. Oda sıcaklığında 3 saat kalabilir nasılsa
marinelife Babyk02 benimki üzeri hava alsın siye açık olandan sizinki de mi öyle? Ben hava aldığı için vermek istemiyorum aslında
Babyk02 marinelife hayır benimkinin iki farklı kapağı var biri delikli biri tam kapalı. Mesela bir göğüsü emzirirken ya da sağarken diğerine onu takıyorum baya doluyor doldukça boşaltıp kaba buzluğa atıyorum. 3 saatte bir boşaltmak gerekiyor ama tam yapışmıyor bazen sızıntı da yapabiliyor
marinelife Babyk02 benimki göğüs ucu yaralarının hava alması için olandan işte içinde emzirmeden önce dolan süt hava alıyor maalesef döküyorum ben de :(