Gul-1903 valla vicco denedim 21 numara küçük geldi, 22 numara almıştım ama o da ilk yürüme için büyük geldi. Nike revolution aldım ben 22 numara , oğlumun ayakları tombik olduğu için Nike çok iyi oldu ilk yürüme zamanında. Sonra da Vicco ile dönüşümlü kullandık, sonra kış geldi zaten Vicco bot aldık 22 numara.