Merhaba anneler oğlum 27 aylık bizim onunla aramızda gayet güzel bir iletişim var oğlum maşallah 3 4lü cümleler kurur onunla herşeyi konuşup anlaşabiliyoruz kendi isteklerimi gayet gğzel dile getirir ama başkasının yanında konuşmaz hatta görenler niye halen konuşmayı bilmiyor diye soruyorlar çok çekiniyor mesela benden su ister tamam git teyzenden iste versin derim gider sadece yanında durup su der benimle kurduğu cümleleri başkalarına kurmuyor sizce bi doktora danışmalı mıyım veya normal midir bu durum