Yorgunuykusuz nurze01 ev hanımın aldım pttden 300 lira eşim doğum belgesiyle başvurmuştu da tam nereye başvurdu hatırlamıyorum
nurze01 Yorgunuykusuz Yorgunuykusuz hatice38_ Lalekalbur20 Çalışanlar daha mı fazla alıyor. 6000-7000 tl alan duydum çünkü sanırım sigortalı olmaya bağlı bir şeu bu miktar
hatice38_ Evet almıştım sosyal yardım müdürlüğüne gitmiştik 300 TL verdiler 1 ay sonra birde 172 yi arayıp 500 TL verdiler doğum yaptım diyerek ararsanız verirler
Lalekalbur20 nurze01 geçen sene doğum yaptım 10.000₺ almıştım. Şirketimizde sigortam yatıyor çalışıyor gözüküyorum Bu sene maaşlar daha fazla olduğu için 20 küsürlerde olur diye düşünüyorum
Duygu1629 nurze01 23 bin TL aldım ben doğum rapor parası olarak geçiyor sigortalı çalıyordum artı 600 lira ssk 3.cocuk olduğu için birde emzirme ödeneği yattı 476tl