Rylmaz tam 3 aylık bebeğim günde 1 defa ishal şeklinde kaka yapıyor. Mama ile besleniyor bu arada. Bilgisi olan var mı acaba, ne yapmalıyım
benkosarim Rylmaz acaba ishal değil de biraz böyle sıvı olduğu için mi öyle düşünüyorsunuz hani ilk 6 ay bebekler böyle çok katı da değil çok sıvı da değil böyle arada kremsi kaka yapıyorlar yoksa yani çok sıvı su gibiyse maflor probiyotik kullanabilirsiniz ishali anında kesiyor
Rylmaz benkosarim aa evet kremsi zaten içinde boncuk boncuk pütürleri de oluyor tamamen sıvı değil 😊 probiyotik de biogaia kullanıyorum, aklımda bulunsun ama maflorda. Birde ishal olsa daha sık yapar dimi günde 1 kere yapıyor çünkü 😊
Liva123 Benim bebegmde ayni doktor normal olduğunu söyledi . Probiyotige devam edin dedi . O sekilde gunde 7 8 defa ya kadsr yapabilirmis