Kızlar selam sizden fikir almaya geldim çünkü konuya çok fransızım.Açık biriyim şöyle güzel havalı bakımlı saçlarım olsun istiyorum eskiden arada bir düzleştirirdim maşa yapardım doğumdan sonra o işte bitti 😁 saçlarım Şuan bakımsız kırpık kırpık duruyor önden fırlayan bebek saçlarımı nedir onlar Allahım hiç bitmiyor anca saç spreyiyle yatıştırıyorum ertesi gün geri çıkıyorlar.hiç boyatmadım bu zamana kadar hiçbir işlem görmedi.Kesimi bile yok 1 sene olmuştur normal dümdüz kestirmiştim.Aslında gür ve kalın telli saçlarım ama bakımı yok.Ne yaptırayım ben bu saçıma bi akıl verin nolur?Boyatayımmı ombre sombre falan dedikleri neki onlardanmı yaptırayım?Yoksa farklı bi kesimmi keratin bakımmı kalıcı fönmü?Of ne çok çeşitli şeyler var vallaha bilmiyorum ama artık bi değişiklik olsun istiyorum saçımla ilgili.Bu arada saçım baya koyu bir siyah.(kendi rengi)Tenim buğday.Sarıya boyat demeyin hiç cesaret edemem ona ya yakışmazsa diye.Daha yumuşak geçişli öneriler istiyorum 🙌🏼🫶❤️