Arkadaşlar 9 aylık bebeğim var doğduğundan beri uyku hep sorun oldu bizim. Kolayca uyuttugumu hatırlamıyorum ya. Cidden o kadar çok sinirleniyorum ki artık asla uyumak istemiyor. Ayağımda sallıyorum yok memede uyutmaya çalışıyorum yok uyku eğitimi verdim yok. Yok yok yok. 3.aydan beri kafasını kaldırabiliyor zaten her şekilde o kafa kalkıyor. Gittiğim yerde rezil oluyorum bir yere gitmek istemiyorum. Uyurken sıkıntı yok uyumayı başardığında saatlerce uyuyor. Ama uykuya geçiş zulüm yemin ederim ya. Ne yapmam lazım öneriniz var mı?