Sabah 8 de kalkar altını değiştiririm d vitamini ve kan ilacını veririm emziririm oynarım takii 9.30 a kadar sonra uyur 11.30 da kalkar ve artık 2.5 saatte bir 1.30 / 4.30 / 7.30 ve 9.30 da uyur gece uykusu 11.30 da dalar ve ben bu saatleri hiç beğenmiyorum düzenlemeye kalksamda birkaç gün yine bu saatlere dönüyor bana çok uyuyor gibi geliyor gün içinde bide ilk uykusu yani 1.30 da uyuyunca 1 saat uyuyor diğerleri hep 30-45 dk aralığında sizce de çok uyumuyor mu çok geç uyanıyor geç uyuyor sizinkiler nasıl