Yeni aldığım güzel kıyafetleri misafirlikte yemek lekesi çikolata vs yapmış sabun denedim çıkmadı pamuklu krem sweetshirtlerinden bulaşık deterjanı bile denedim yok pembe sweetler var kaldı öyle kalem lekeleri daha bir kez falan giymişti önerileriniz nedir siz neler yapıyorsunuz yıkadım çıkmadı vanish kullanıyordum artık faydası yook