LadyGugu Ssemass Tam 2 yıl önce 3750’ye yaptırmıştım ama klasik NIPT’den daha fazla genetik bozukluğa bakılmıştı ve kan Amerika’ya gitmişti.
Ssemass LadyGugu evet bende klasik istemiyorum ki doktorumun önerdiği de panorama en kapsamlı olanı bir kere zaten para veriyorsun yaptırmışken güç yetiyorsa en kapsamlısını yaptırmak
Ssemass mercory evet evet tüp bebek olayı doğru olmaz ki her tüp bebekte de kromozomal hastalıklara bakılmıyor
LadyGugu Ssemass Ben de Panorama yaptırmıştım. Anksiyetem var zaten ve 34 yaşındaydım hamile kaldığımda, sonuçlar temiz çıkınca rahat bir hamilelik oldu.
Ssemass Araz-Batu ne güzel böylelikle gebelik sürecinde rahat geçmiştir Allah sağlıkla sıhhatle büyütmek nasip etsin hepimize 🥰♥️
Bebekcino Ekim yada kasım ayında panaroma testi yaptırdım 7000 liraydı şimdi güncel fiyat bilmiyorum biruni lab da yaptırdım
Manila mercory embriyolar genetik teste gönderilebiliyor, genetik sıkıntısı olmayan embriyo transfer ediliyor ama baya maliyetli o da. Arkadaş onu demek istemiş sanırım