Farahzeynep Bebek ile otobüs yolculuğu yapan var mı? Gece mi gittiniz gündüz mü? Kızım zaten mama içiyor, yeme konusunda bir sorun olmaz diye düşünüyorum. 11 saat gideceğiz, bebekle uzun yolculuk yapan var mı?
Mervenes_ Farahzeynep ben istanbula gitmiştim. Gece gittik hemde arabada uyumayı seviyor, uyuya uyuya gitti
Buraknannesi Gece uykusu varsa duzenliyse gece gidin bence ben en fazla 5 saatlik yolculuk yaptm bebeğim 3ay 19 günlük bir sorun yaşamadım
Farahzeynep Buraknannesi gece 9.30da uyur sabah 9.30a kadar uyur beşiğinde ama genelde yerini yadırgıyor, beşik olmayınca sık sık uyanıyor, o nedenle tereddüt ettim açıkcası
[silindi] Ben 4 saatlik gittim, kısa olduğu için çok sorun olmadı ama 11 saatlik yol da gece yolculuğu daha iyi olur gibi birde otobüs soğuksa(bazen oluyor) kesinlikle ısrarla ısıtmalarını söyleyin yavrucak üşütmesin . Hayırlı yolculuk 🙏🏻
Farahzeynep [silindi] teşekkür ederim, zaten ona dikkat ederiz, yanıma kalın battaniye de alırım ne olur olmaz. 3-4 saatlik bir yol olsa hiç tereddüt etmem de uzun olunca işte.
Buraknannesi Farahzeynep benim bebeğim araba yolculugunu sevdiği için sorun yaşamadım ben insallah sizde yasamazsiniz 😊
[silindi] Farahzeynep bazı muavinler kaygısız oluyor dikkate almıyor bi kere kavga bile etmiştim bu yüzden 😊 aynen kalın battaniye ile birlikte rahat olur İnsallah🤗
[silindi] Farahzeynep evet iki koltuk daha rahat oluyor ayağıma almıştım o şekilde uyuyarak gitmiştik🤗
Farahzeynep [silindi] annem otobüs boş olursa muavin zaten geçiriyor boş koltuğa 2 koltuk almayalım dedi de, güvenemiyorum ben öyle 🙄 gene 2 koltuk alacağım, teşekkürler yorum için. 💕