Fincan daha yeni pazar günü reflü tanısı koyuldu oğluma 10 buçuk aylık, bende dün post açmıştım reflü maması için. Sütüm azaltmaya başladı benim 20 gün önce her mamayı denedim ben içer içmez fışkırarak kustu ve hepsini çıkarttı. Sonra aptamile yapmadı onu içti. Öyle devam ediyorduk ta ki cumartesi gecesine kadar. Uykusunda asla kusmayan çocuk kustu. Aynı şekil fışkırarak mamanın hepsini. Neyse sabah oldu sabahta aynı şekil olunca doktora gittim. Tabi bununla birlikte öksürükte başladı. Açıkçası ben ilk o yüzden götürdüm ciğerlerinde gibi öksürüyordu. Doktora bunlarım hepsini anlattım. Genel muayene etti boğazalrında kulaklarında ciğerlerinde hiçbirley yok tertemiz dedi. Bir de röntgen kan ve idrar alalım dedi onlar da yapıldı çok şükür onlarda temiz çıkınca geriye tek sebebi kalıyor reflü dedi. Zaten bütün mamaları kusması buna en büyük sebep dedi. Aptamil ar önerdi ben de dün başladım ona. Bakalım dünden beri kusmuyor. Ama normalde de aptamile alıştıktan sonra her zaman kusmuyordu hele sadece anne sütü alırken çok nadirdi çok içtiği zaman bazı zamanlarda. Yani bu bile reflü oluyormuş.