Milaa07 Kızlar mustela önleyici krem kullanıyordum ama yenidoğan bebeğim pişik oldu ne kullanabilirim
AyazBulut Milaa07 herşeyi kullanmış ama fayda bulamadım en son çare önce yıkadım güzelce kuruladım sonrasında sana yağ (margarin) sürdüm ve inanmayacaksınız ama geçti deneyin derim
Asyaveannesi04 Milaa07 mustela artık her ürünü içeriğini değiştirdi bende ilk almıştım bin pişman oldum sudokrem kullandım sonra pek fayda etmedi sarı hametan kullandım ara ara ama sürekli değil, doktorum her bez açımında da krem sürmemem gerektiğini söyledi
Poyrazin_annesii Vala herseyı denedım özellıkle sudocremi cok önerdıler ama her bebege iyi gelmıyor sanırım. Bıze hc ıyı gelmedı. Şuan sebamed kullanıyrm cok cook memnunum 1 sene oldu nerdeyse alıp alıp yedeğe koyuyorm
Merve0227 Milaa07 Bepanthol kullandım yeni doğan zamanında memnundum her bez açmada kullanmana gerek yok kaka yaptıktan sonra sürsen yine yeterli bol bol havalandığı sürece pişik olma olasılığı düşüyor Bi de pişik olmaması için yeni doğan zamanında parfüm içeren bez kullanmadım ve ıslak mendil de kullanmadım