Colahusu Bize sorduğunuz için fikrimi söylemek istiyorum. BENCE kaşık mamayı bırakmalısınız. Sebze yediği zaman mutlaka ama mutlaka zeytinyağı kullanmalısınız. Eğer sebze tadımı bitti ise baklagil tadımı yapabilirsiniz. Pirinç, bulgur, mercimek, nohut vs. Bunlar da bitince sebze ile karıştırabilirsiniz. Günde bir kez ek gıda yeterli olur. 7.ay bitiminden sonra günde iki kez yemek bir ara öğün, 9.aydan sonra günde üç yemek iki ara öğün yapabilirsiniz. Çorba, püre, muhallebi tarzı sıvı beslenmeye yönelmenizi tavsiye etmem. Sebze haşlar çatalla ezersiniz. Haşlama yaparken su ile yapacaksanız kaynarken pirinç koyarsınız. Buharda olacaksa ayrı pirinç haşlar içine katarsınız. Hem pütürlü taneli yemeyi öğrenir hem de çeşit olur.