Kızlar üç tane çiçeğim var bir tanesi soldu gitti zaten . Bı tanesi de öylece kaldı hiç yaprak açmıyor öylece duruyor sularını da düzgün veriyorum.
Bı tanesi de yazları kirmizi güller açar ama oda bütün yaprakları tek tek sırayla soldu hiç bilmiyorum napicagimi acaba topraklarını mi değişsem varmı bilginiz .
Bilgisi olanlar yazsın lütfen ☺️