Tazeanne12345- 3.5 aylıkken benim oğlumda genel ile oldu sağlıklı bir ameliyat olması açısından çünkü aşırı hareketli bir bebekti şuan 2.5 yaşında hala öyle düz duvara tırmanıyor.Yani o dönem oyuncak vs bir şeyle oyalayamazdık sevmezdi hala oyuncak sevmez araba hastası sadece.Sedasyonla oluyor zaten yani varla yok arası gibi bir şey düşünün anesteziyi.İlk çıktığında yarım saat kadar ağlaması oldu o etkiyle ondan sonra hiç sünnet olmuş gibi değildi.İlk çişini yaparkende ağlaması olmadı benim oğlanın.Doktorun verdiği kremi sürüp bezini kapatıyordum.Bardak koymadık çünkü kendi idrarında daha çabuk iyileşiyor.1 haftada iyileşmişti.