5.5 aylık oğlumun hem alt hem üst 2 dişi çıkmak üzere bu sebeple uzun zamandır huysuzluğu vardı ama son 1 haftadır uykusu geldiği zaman kıyameti koparıyor. hiç susmadan yarım saat 45 dakika ağlıyor. çok uykusu var gözleri gidiyor ama bir türlü uyumuyor yada dalamıyor. her yolu denedim salladım dışarı çıkardım hiç birini kabul etmedi. meme de istemiyor öyle olunca😔 bu süreçte böyle olması normal mi? yardımlarınıza ihtiyacım var yoksa kafayı yiyeceğim bu dönemde ben de aşırı yoruldum