pamukseker_ Kızlar kızım 18 aylık tam ben yazlık ürünler onlineden alcam ama kafam karıştı 18-24 mü yoksa 24-36 mı alsam kalıpları nasıl acaba
twinboymama pamukseker_ kgsine göre alın derim. lcwden alısveriş yapıyorum ben fotoğraftan da kalıpları anlıyorum. kg’ye göre alıyorum genelde tutuyor. bebeğiniz mintonsa 18-24 olacaktıe. ama normal veya yaşıtlarından öndeyse 24-36 alın derim.
Busra2089 pamukseker_ Benim oğlum 11 aylık ben 18-24 alıyorum ama benim oğlumun yaşıtlarına göre boyu uzun 12-18 ya tam oluyor ya kısa geliyor bende riske girmeyip 18-24 alıyorum ve genelde oluyor az uzun oluyor ama kısa olmasından iyidir. Bu biraz sizin çocuğunuzla alakalı.
Bebegimm1 pamukseker_ boy kılosu önemli aslında minyonsa 18.24 de olabilir mesela benmki 2yaş 4 aylık pantolonu 18.24 giyer tam üstüne oluyor bol kalmıyor yaz için tsort aldm normalde 2 yaş giyer 3 yaş aldm benmki iri bebek
Barany pamukseker_ kilolu değilse tam beden alın geçen yaz kiloluydu bir beden büyük alıyordum bu yaz tam beden aldım çok zayıfladı
TheBaby pamukseker_ Elbisede 24-36 büyük olur tama beden alın. Diğerlerini 24-36 alabilirsin. Tabi kiloda önemli. Kızımın boyu uzun 23 aylık 13 kg 24-36 alıyorum. Ama 18 aylıkkende 24-36 alıyordum.
Mtzzeynep pamukseker_ valla bedenler o kadar Karışık ki 3,5yaş kızıma 6yaş elbise aldım dizinden bir karış yukarı da kısa bedeni ise tam oturdu üzerine mecburen iade edicem.
Gamzeliff pamukseker_ canm benm bebegm üç aylık 6-9ay aldm şuan giyer hafif bol olsada.benm kızımin çok kilosu yok ama boyu uzun az önce geldi LC siparisim 🙈bence 24-36al