Bebeğim 7buçuk aylık, ben hiç karışım yapmadım şimdiye kadar. Zeytinin kabuğu soyup minik minik veriyorum bayılıyor. Peynir veriyorum. Yumurta kendime nasıl pişirdiysem ondan veriyorum. Pekmezi bazen sulandırıp şerbet gibi bazen çay kaşığının ucuyla veriyorum. Bazen irmikli mama yapıyorum; irmik ve kuru inciri pişirip blenderdan çekip içine ceviz ve pekmez ekliyorum, çok severek yiyor oğluş🧿😊 Bu haftasonu da ilk kez pankek verdim minik minik, onu da sevdi. Bu arada dişi yok henüz, damaklarıyla eziyor