Benim bebeğim ne yazık ki tek tek kahvaltılık yemiyor. Öneri olarak yulaf ezmesi verebilirim. Yulafı suda pişiriyorum. Suyunu çok koymuyorum ki daha yoğun kıvamlı daha doyurucu olsun. İçine muz eziyorum. Kuruyemiş ekliyorum; ceviz, badem, fındık, antep fıstığı. Keçiboynuzu özüyle tatlandırıyorum. Bu şekilde yiyor. Ama benimki yulafı seviyor ilginç bir şekilde, yoğurdun içinde de yumuşatıp öyle de veriyorum. Yumurta vereceksem de illa ki bir şeylerle karıştırıp tadını yok etmem gerekiyor. Bulamaç vermek istemiyorum aslında, tahmini ne zaman alışır acaba 😐