Takıp cıkarmanızı onermem,gecede takmanızı onermem eger bıtıyorsa tamamen bıtmelı sabırlı olmalısınız bızde 2 3gun tamamen yerlere altına yaptı gece gunduz baflamadım gece 4 kez carsaf degısıyordm ama sabırlı oldum sonra bı uyandım yere ıseyen cocuk anne cısım geldı demeye basladı kımısı 2 gunde kımısı 20gunde alısır onemöı olan sızın sabırlı olmanız ve bezı tamemen unutmanız sevgıler