Nrc-2 Karcher buharlı temizleyicilerden almak istiyorum kullanan hanımlar memnun musunuz ? Sc2 modelini çok övüyorlar fiyatıda makul geliyor bana ama çevremde kullanan yok boşuna da almak istemiyorum
Nrc-2 Nrc-2 instgramda çok çıkıyor karşıma küçük başlıklarıyla vakumlu su püskürterek bir temizlik yapıyorlar içim eriyor resmen😂
Asyaveannesi04 Nrc-2 kullanmıyorum ama karcher markası çok iyi bir marka eve koltuk yatakları çağırdığım firma onun makinasını kullanıyor trendyoldan yorumlara bakın isterseniz
Nrc-2 Asyaveannesi04 evet bakmıştım yorumlarada bir de burdan sorayım dedim memnun kalan yada kalmayan varsa diye😊 inanılmaz güzel temizliyorlar koltuk halı yıkama makinesinin de videosunu izlemiştim