Artık başlık açarken utanır oldum mimlencem yakında; yemek yemeyen ve zayıf olan bebeğin annesi diye 🤣 valla artık napacağımı şaşırdım yine en iyi fikirleri burada alıyorum herkese teşekkürler 💙 16 aylık kızım yok arkadaşlar yemiyor yemiyor yani önüne de koysam, kaşıkla da versem, pütürlü de yapsam, blenderdan da geçirsem hiçbir şekilde sevmiyor yemiyor. Kıyameti koparıyor resmen savaşıyoruz. Nasıl alışacak böyle. Diyorlar aç bırak acıkınca yer, mamayı azalt vs 3 gündür bunu deniyorum bir içtiği mamaydı ondan da soğudu onu bile istemiyor aç aç yaşıyor öyle 🥺