nibado Ben Süwen almıştım. 2 beden küçük gösteriyor gerçekten. Ablam bana geldiğinde sen ameliyat mı oldun demişti 😂 Ama o sütyenlerde göğüs pedi yok, göğüs ucu belli oluyor. Ekstra göğüs ucu silikon ped takıyorum, bu da göğüs ucu sağlığı için iyi değil. Hava alması lazım.
Doğumdan önce kullanıyordum. Şimdi sadece özel durumlarda. Emzirmeyeceksem o gittiğim yerde vs o zaman takıyorum.
Aksi halde evde ya sütyensiz, ya emzirme sütyeni ileyim. Ama süwen gerçekten 👍🏻