Kizlar bebegim 7 aylik olacak ucretsiz izindeyim dilekçenin bitişini okulun kapandigi gune yazdım eylulde baslayacaktim ama suan vazgeçtim seneye de kullanacağım ama nasil yapmalıyım yaz tatilindeki 2 ayım boşa gitsin istemiyorum haziranda başlayıp eylulde tekrar dilekce verip ayrılsam hazirana kadar mantıklı olur mu yapan var mi