Balkupum_ bizimkide aynı gündüzde sürekli emmek istiyor gündüz neysede gece cok zor oluyor sürekli kalkıyoruz. Şuan hasta hastalığı geçince bende kesmeyi düşünüyorum uyandıgında su vericem sürekli değil cok ağlarsa eğer , diğer uyanmalarında da nasıl uyutuyorsam öyle uyutucam sallıorum mesela sallıycam eşimde sallıcak 😂 ilk günler zormuş ama sonra alışınca uyanmıyolarmış bakalım.