Minnikkizz benim hem süpürüp hem silen model, mi vacuum mop. 2,5 sene oldu aldığımız ilk zamanlar 1-2 kere silme özelliğini kullandım sadece, çünkü halıyı kaldırmak gerekiyor. Sadece bir odayı hem süpürsün, hem silsin yeter dersen de yine geçeceği yol üzerinde halı varsa onu da kaldırmak gerekiyor. Ayrıca bizim gibi 10 dk da silmiyor tabi, bir oda için en az yarım saat. Ben onun hazırlamasıydı, halıları kaldırmasıydı, temizlemesini beklemesiudi derken daha angarya geliyor kendim siliyorum. Bir de büyük beklenti içinde olmamanız gerek, müthiş bir temizlik çıkarmıyor, günlük olarak yerdeki döküntüleri, tozları süpürmek için ideal, sizin arada bir yine normal temizlik yapmanız gerekir