8 aylık bebeğim ek gıda veriyorum kabız yapan şeyleri vermiyorum vermedigim halde kabız oluyor kayısı denedim olmadı emzirmiyorum normalde hip mama kullanıyordum sadece gece içmek için veriyordum fiyatları yükselince alamıyorum artık hero baby kaşık maması veriyorum biberonda acaba o mu kabız yapıyor ilk defa kullandım yardimci olur musunuz kaşık mamasini mi degistireyim