Kızlar 3 aylık bebeğim var, hem mama hem de anne sütü veriyorum. Denemedigim marka biberon kalmadı. Tutmuyor. Hanymish, lansinoh, avent tutmuyor hiçbirini. Bardakla içiyor lıkır lıkır. Zaten gazlı ve kolik bebek. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Lütfen yardım edin.