Aslında kolay hamile kalabilen biri değilim polikistik over var ilk gebeliğimde bize mucize oldu 10 aylık bebeğim var adetlerim zatan bekarkende evlendikten sonra da düzenli değildi şuanda öyle son zamanlarda bi kaç kez korunmadık regl belirtilerim var gibi ama olamıyorum iki günn önce çok açık renkte lekelenmem oldu şuan yok gebelik mi regl mi anlamadım regl belirtiside olsa hormonlardan dolayı gebelik testi pozitif çıkar mı