Pamukanne1 4 aylık oldu kızım bgn aşıya gittim 7 kilo geldi ama 1 buçuk ay önce 6.200 gelmişti kilo almamış gbi geldi bna normal mi sizce
Olimbonii Pamukanne1 Bebeğim kiz degil ama çok normal bazen 300-400 gram aliyolar bazen 1 kilo aliyolar cok degisiyo oglum 3 aylikken 6500 gramdi 6 aylikken 7.600 gelmisti yani 3 ayda 1 kilo almis ama normaldi kilosu hep 200-300 gram aldi en son 7.ayinda tartildik 8.600 gram geldi 1 ayda 1 kilo almis gercekten degisiyo eger kilosu normalse hiç sıkıntı etmeyin
Merveeofs Normal canım ben de 6 ay aşısına gidince 500-600gr almıştı az falan dedim ebemiz artık normal dedi belli bir dönemden sonra azar azar kilo almaya başlarlar dedi. Eğer gelişimi kilosu boyu ayına göre iyiyse sorun etme 😊