Merhaba.. kızım 5 ay sonra 4 yaşına girecek . Kendisi 26 haftalık doğdu cok zor süreçler geçirdi. Şimdi konuşması baya geriden geliyor yani tek tük kelimeler cümleyi kuramıyor cocuk nöroloji emar eeg ne gerkliyse çekildi gelişim uzmani 20 aylik bebekle bir gibi ilerliyor diyor bulundugum yerde kreş ozel egitim vs bir sey yok kucuk bir ilce kendi basima ne ogretebildiysem odur kurabildigi 3 5 cumle var anne gel baba gel ve tam harfleri cikaramadigi şeyler neler yaparsam yada alırsam cok etkisini görürüz