heymom__ ya ben geçen yaz igor sandalet aldım kızıma fakat iki buçuk yaşında olmasına rağmen çok ağır geldi rahat koşamadi hareket etmekte zorlandı. Zaten kullandığım bir model olan vicco kukiden devam edeceğim bu senede. Çünkü aşırı hafif. Çok rahat ediyor. İlk yürümeye başladığından beri kullanıyorum. İgorun görüntüsüne bayılıyorum ama kesinlikle kullanışlı olduğunu düşünmüyorum.