Seymaemre-asya34 hiç duymadım. İkametgahınız istanbulda siz düzcedesiniz galiba. Bilemiyorum, partilerin ilçe teşkilatlarına sorun ama zannetmiyorum, oy kullanmak için ikametinizin bulunduğu yerde olmanız gerek, oy kullanabilmek için bir otobüs insan bulunacağını düşünemiyorum