Gece her uyandığında meme vermekten yorulduğum için bu bayramda memesiz uyutmaya çalışayım dedim. Açıkçası başarılı olacağımı sanmıyordum ama iki gün zorladı, iki gündür de yine uyansa da emzikle uyuyor, meme aramıyor.
Ama minimum 12 saat beslenmeden duruyor. Şöyle ki 19.30-20.00 civarına geliyor genelde akşam uykusu. 18.30 gibi akşam yemeği yiyoruz. Sonra sabah 7-7.30 gibi kalkıyor. Hemen emziriyorum.
Bu aylarda gece beslenmesine ihtiyaç yok biliyorum ama 12 saat aç ya bi üzüldüm şimdi. Gerçi aç olsa uyumaz heralde.
Ne diyorsunuz?