Merhabalar 🥰 sizlerle 32 günlükken sünnet olan yavrumun sünnet hikayesini paylaşmak istiyorum belki cocugunu sünnet ettirecek annelere moral olur.
Sünnet yaptırmadan bir gece önce o kadar çok stres oldum ki sabaha kadar gözümü bile kırpamadım. Normalde de cok panikli evhamlı bi anneyim üstüne sünnet olacagını düsündükce aşırı kötü oldum. Sünnet saati geldiğinde kalbim yerinden çıkacak gibiydi hatta. Lokal anestezi ile oldu. Doktorumuz o kadar nazik o kadar merhametliydi ki yavrum ne iğnenin girdiğini ne de ilaç verdiğini hissetmedi bile. 10 dakika uyuşmasını bekledikten sonra 10 dk içerisinde de sünnet oldu çıktık. Doktor yarım saat 1 saat içerisinde uyusuklugu gider ağrısı başlar dedi hakikaten de tam 1 saat sonra emerken vveeaaa diye bi bağırdı eyvah dedm gitti uyuşukluk. Huysuzlanmaya basladı ama aynı zamanda emdiği için ağlamıyordu. Memeden bırakınca ağlamaya basladı. Doktorumuz bana sık sık emzirirsen en az ağrı kesici kadar etki eder demişti o yüzden 3 cc calpol verip emzirmeye devam ettm ve uyudu. 3 saat kadar uyuduktan sonra uyandı ama ağrı kesici etkisi devam ettiği için sakindi. 2 saat kadar sonra tekrar huysuzlanmaya basladı bir daha verdim calpol ama bu arada çok fazla ağlamaya başladı. Zaten bi tek bu zamanda o kadar çok ağladı. 1 saat kadar ağladı o sırada ağrı kesici etki etti yine uyudu. Sabaha kadar deliksiz uyudu. Bu arada büyük tuvaletini yapmış mı diye sık sık kontrol ettim pipisine pislik değmemesi için çok çaba sarfettim ama küçük çişini yaptıgı zaman bezinin dolu kalmasına müsade ettim çünkü idrar da ki amonyak iyileşmeyi çok hızlandırıyormuş. Doktorun verdiği antibiyotik kremi sabah akşam sürdüm gün ortasında da kantaron yağı sür dedi onu sürdüm. 2. Gün sadece idrarını yaparken huysuzlandı ama ağlamadı. 3. Gün ise sanki sünnet olmamıs gibi rahattık. Pipisine 3 gün karton bardak koyduk 4. Gün onu da kaldırdık. Bugün 7. Gün ve hic bir rahatsızlıgımız yok çok şükür iyiki de yaptırıp kurtulmuşuz diyorum.
Benim kadar evhamlı olan anneler varsa aslaa ama aslaa korkulacak birsey değilmiş tabiki canı yanıyor ama öyle yada böyle olacaktı iyiki de kücück bi bebekken yaptırdım ileride iyileşmesi daha uzun zaman alacaktı daha cok acı hissedecekti diyorm. Çok uzun oldu farkındaym ama benim gibi olan anneler varsa moral olsun istedim. Detayları atlamak istemedim.
Herkese kolaylıklar diliyorum 🥰sevgiyle kalın