Merve123- Bahçeşehir Gölet’in içinde Yenidoğan ve Çocuk doktoru Adviye hanımdan çok memnun kaldık. Herkese tavsiye ederim 🧡
Anne-34 Evet bende yenidoğan kontrollerimiz için bebeğimi götürdüm kendilerine . Aylık kontrollerimiz için devam ediyoruz. Hemşiresinden emzirme danışmanlığı da aldım. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz