Sebusebu kızımın yatağı montessori değil normal tek kişilik yatak, ancak bazı sorularınıza cevap verebilirim. Kızımın yatağının kenarına yatak korkuluğu aldım yere doğru açılıp kapanabiliyor, ortalama 45-50 cm yüksekliği var, kızım 3 yaşına yakın o korkuluk üstünden düşme gibi bir durum yaşanmadı, zaten bazı şeylerin tehlikeli olduğunu az çok anlamaya başlamıştır, korkuluk üstünden atlamasının kötü olacağını bilir. Ben o korkuluğu yatağın baş tarafına dayadım, ayak tarafında 30 cm lik boşluk kaldı, gece uyurken o boşluktan düşemez ama uyandığı zaman kendi başına o aralıktan yatağa inip binebiliyor. Alacağınız yatak kapılı olursa gece uyku arasında düşmesini engellemiş olur ancak kendisi girip çıkmak isterse sorun olabilir. Çatı kısmına gelirsek ben montessori alsaydım çatılı alırdım. Hem daha ev gibi daha sevimli duruyor bence, hem de bu deprem konusunda çatılı yatak olsa sanki daha korunaklı olurmuş gibime geliyor. Kızımın yatağına çelikten çatı yapsak mı diye bile düşünmüşlüğüm var