Ben tam 12 aylıkken kesmiştim uykuları uzamıştı annemdeyken. Şimdi 14 aylık kendi evime geldim. Ama hep benimle uyumak istiyor çünkü annemde beraber yattık 3 ay. Bugün odasını ayırmayı denicem ve gece çooook ağlıyor meme vermeyince çok kızıyor. Bina duyuyor o derece su verince daha çok kızıyor napsam nasıl sakinleştirsem. Annemde bu kadar çooook çok zor olmamıştı