Selam güzel anneler. Bebeğim dogdugundan beri çoklu besin alerjiniz var ilk aylar bir güz kilo aldı şimdi neredeyse yok almıyor gibi . 5.aya girdik 4 aylık başında tarttirmistim 7 kilo dediler bugün götürdüm 7200 dediler . Ee ebe de diyo niye almıyor bilmiyorum ki neden almıyor suçlar gibi konuşmalar herkeste . Bebeğimde en çok zorlandigim şey beslenmesi gündüz mama ile gece memede .Mama canı isterse 120 ,bazen 60 ,bazen 90 bazen 150 içiyor .3 saatte bir veriyorum .gece kalkmıyor uykudan emziriyorum iki kez üçüncüye kaldirsam ağlıyor uyucam diye .Napicam ki ya ben 😒