sonbahar3 Benim lohusalık bitti ve yüzümde çıkmaya başladı malesef. 18 ay oldu şu an atakların önüne biraz olsun geçebiliyorum. Tto yüz temizleme Jeli, Bioderma Ar, azelderm ve güneş kremi kullanıyorum. Faydasını görüyorum diyebilirim eskiye göre daha iyiyim. Ama roaccutane kesin çözüm gibi görünüyor o da biraz riskli bir ilaç işte