Kızlar merhaba.Kızım 2 yaşında konuşuyor kendini güzel ifade ediyor ve tuvaletini daha çok küçükken bile yaptıktan sonra söylerdi.Lazımlık almıştım banyoda duruyordu alırkende söylemiştim bunun amacı bu diye.Şimdi her gün gidiyor lazımlığını çıkarıyor pantolonunu indiriyor bezi takılı olduğu halde kakasını orda yapıyor.Sabahları da bezi kuru kalkmaya başladı.Bugün bezini çıkaracağım inşAllah önerileriniz neler, beni neler bekliyor yardımcı olur musunuz?