lavanta35 9 aylık olacağız 6,5 aylıkken koymaya başladım dönmeyen bir bebekti yüz üstü de durmuyordu ağlıyordu yürüteçe koyduktan bir hafta sonra dönmeye yüz üstü durmaya başladı çok uzun süre koymadım tabiki emekliyoruz şuan tek bırakamıyorum sağa sola çarpıyor kendini işim varsa koyuyorum benle geziniyor bir zararı olmadı şükür kısa aralıklarla koyabilirsiniz hoşuna da gider peşinizden gezinir halılara takılıyor bantladım halıları bir kaç yerinden takılmadan geziyor