Benim durumum biraz değişik şimdi göğüs ucum hiç yok içe çökük bu nedenle bebeğim ilk doğduğunda tutamadı sağıp verdim ve çenesi biraz güçlenince silikon uçla vermeye başladım. Silikon ucu emerek benim göğüs ucumu biraz çıkardı bebeğim ama her emme sonunda geri içe çöküyordu. Bu iki gündür silikonsuz vereyim tutacak mı dedim tuttu ve çökmüş ucu eme eme çıkarttı ama yine emzirme sonrası eski haline dönüyor tabi. Emmesi benim için çok güzel bişey fakat memeyi ilk verdiğimde çöken ucu çıkarmak için emerken o kadar çok acıtıyor ki yani ordan ucu çıkartıyor ama ben de bir yandan ağrıdan bağırıyorum resmen. Normal emerken bebekler bu kadar ağrı olması normal mi yoksa benim ucu böyle çektiği için mi bu ağrı oluyor bilemiyorum. Ama her emzirmeye başlayacağım zaman derin nefes alıp öyle veriyorum sanki içimden bişey koparıyorlar gibi. Ne yapabilirim krem sürüyorum pek bir faydası olmadı :(