sydnrdgn benim içimde 24 saat pc başında o olmazsa telefon da oynuyor hergün kavga ederim surat asarım rahatsız olurum bazen bana vakit ayırır her zaman diyorum en büyük bırakma sebebim koca dediğin koca gibi olur sohbet muhabbette ama bizde hiç yok çok seviyorum elimi gittikçe soğuyorum bu durumuna kendimden bile sıkıldım o derece ...