edabolukbasi bugün 4. ay aşımızı olduk birde vegaferona başla dedi damla verdi ebe sizce kullanmalı mıyım d3 damlası kabız yapmıştı sağlık ocağının verdiği ocean d3 almıştım
Melis1706 edabolukbasi ben saglikocagindaki demiride kan damlasinida kullaniyorum bizde yan etki olmadi
neslihann1 Doktor bana saglik ocaginin verdiginde paraben var demisti sidefer önerdi 4.ayda ona basladik
edabolukbasi neslihann1 d3 anında kabız yaptığı için korkuyorum açıkçası hamileliğimde bende vegaferon kullandım beni bile kabız yapmıştı ki bebeği düşünemiyorum